27 de maig 2008

Plou... i plourà

Benvinguda sigui la pluja. Ara que patim per la sequera. Diuen que ja fa més de 50 dies que no ha parat de ploure a Catalunya, en algun lloc o altre, per poc que sigui. I això està bé, així ens oblidarem de transvasaments i altres maldecaps... Ara, jo només demano que de dijous a diumenge el cel declari una petita treva a Barcelona, concretament a l'àrea del Fòrum. No és molt demanar. No m'agradaria haver de canviar el cartell oficial del Primavera Sound per aquest altre...

No sé, no se m'han donat mai gaire bé les pregàries... i em sembla que ara tampoc.

3 comentaris:

marc. ha dit...

mira quin sol fot! home de poca fe... :D

[eva] ha dit...

si si, avui diumenge fa molt sol... ejem

Irene ha dit...

i vaya si va ploure...
si no pregunta-li al marc amb quants litres d'aigua a la jaqueta va arribar dissabte a casa! jajajajajaj

tu vas fer fotos??? LES VOLEM!!!
(jo sigo viva però m'ha costat molt, MOLT tornar a la feina.Ai diossss!)