11 de juny 2008

La gent és idiota...


Ahir vaig anar a comprar al Mercadona (com sempre) i em vaig trobar una estampa similar a aquesta. Que lamentable! No quedava pràcticament res del què venia a buscar. Res de fruita, de verdura, de carn, de peix, d'embotits... només llaunes, conserves i productes envasats de fa dies. Però res fresc. M'acostumo a gastar una mitjana de 60 euros al super, i ahir el tiquet només pujava fins als 17'90 euros. I perquè, ja que hi havia anat, vaig carregar de llaunes i begudes! En fi, havia sentit per la tele que hi havia certa alarma... però la veritat és que no m'esperava això. D'acord que hi ha vaga del transport i tal... però és que la gent és tonta del cul! Que vol dir que, per si de cas, compro 8 paquets d'arròs o de sucre i m'emporto 5 enciams i 14 kilos de tomàquets? Que ha de venir una guerra? Que ens hem de tancar en búnquers durant 6 mesos? Per l'amor de déu, que no s'acaba el món! Ni que fóssim a Txetxènia!!! I lo de les benzineres, tema a part també...

CONCLUSIÓ: SOM UNS HISTÈRICS

3 comentaris:

vicenç ha dit...

osti sí, la gent està com una puta cabra... els meus pares m'explicaven que han quatriplicat les vendes... tot i que sí que és veritat que costa que arribin certs productes, al mercat de mollet, per exemple, es comencen a queixar de problemes d'abastiment i la gent ha d'anar rollo clandestí, com aquell que volia creuar el mur de berlin, amb utilitaris plens fins d'alt de mercaderies diverses per donar esquinazo als piquets que, què fills de puta, em van mantenir atrapat a la ronda litoral ahir...

[eva] ha dit...

estic d'acord. Avui he anat al condis a buscar aigua i no quedava res. Ni garrafes. Ni ampolles. Arrassat.

Irene ha dit...

jajaja mira la muñeca puzzle.
crec que els dos estem fins els collons!
I encara no havia llegit el teu blog! q bueno