15 d’abril 2008

Els Residents ataquen de nou...

Ahir vaig quedar-me treballant gairebé fins a les 12 de la nit per fer un favor a un colega, el Pau. I ho vaig fer encantat, la veritat. A mi dóna'm unes cintes de vídeo d'una obra de teatre i et faré un muntatge multicàmara en DVD interactiu... suposo que és deformació professional, que m'agrada i no puc evitar fer les coses ben fetes. Després d'haver visionat Els Residents una altra vegada... i una altra, i una altra.... me n'adono que en el seu dia veient-la en directe al teatre em vaig perdre força detalls... Ara puc dir que m'agrada més, i que rius més del què ho vaig fer en un primer moment. Per qui ho vulgui comprovar, la Lucía (l'autora del text) i el Pau (el director) presenten de nou l'obra al Teatre de Ponent de Granollers... i per més endavant ja busquen sala a Barcelona. I si no sempre els hi podeu demanar el DVD, on surt en primer pla, i no està de més recordar-ho, l'actor Albert Alemany, que és el protagonista d'Els Diaris de Pascal de TV3. Vaja ganxo!!!

I a mi que no em diguin que l'Albert no s'assembla al Chase de House... perfavó, eh? perfavó...

1 comentari:

Kuroi Neko ha dit...

Ja se sap en quines dates estarà a Barcelona?

És que a Granollers sense cotxe, com que m'agafa una mica malament :P